Anyakönyvi ügyek intézése
Kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy anyakönyvi ügyek intézéséhez az Elektronikus Anyakönyvezés bevezetése miatt a sorbanállás, illetve a hosszú várakozási idő elkerülése érdekében hivatali időben az alábbi telefonszámon egyeztessenek időpontot Lénártné Kovács Gyöngyi Erika anyakönyvvezetővel: 06-28-561-065.
Az ügyintézés módja
Személyesen, vagy postai úton, elektronikus ügyintézésre nincs lehetőség.
Ügyirat leadása minden esetben az Ügyfélszolgálaton történik. Az egyes ügytípusokhoz szükséges formanyomtatványok beszerezhetők az Ügyfélszolgálaton, illetve a honlap Önkormányzat menü, Nyomtatványok almenüjéből letölthetők.
Ügyfélfogadási rend
Ügyfélszolgálat - fsz. 1. sz. iroda
Ügyintézők: Baran Gáborné
Központi telefonszám: 06-28/561-050, -051
Központi fax: 06-28/561-060
Hétfő:
8.00-18.00-ig
Kedd:
8.00-16.00-ig
Szerda:
8.00-16.30-ig
Csütörtök:
8.00-16.00-ig
Péntek:
8.00-13.30-ig
Ügyintézők ügyfélfogadási rendje
Hétfő:
8.00-12.00-ig 13.00-17.30-ig
Szerda:
8.00-12.00-ig 13.00-16.00-ig
Péntek:
8.00-13.00-ig
Ü g y f é l k a p u
2005. április 1-jével megkezdte működését az APEH és a BM új szolgáltatása az elektronikus ügyfélkapu.
Az Ügyfélkapun át egyedileg azonosított módon, biztonságosan léphetnek kapcsolatba az ügyfelek a központi rendszer útján az elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó szervekkel.
Az Ügyfélkapu, regisztráció után a www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu portálon érhető el.
A regisztráció történhet személyesen az ország bármely okmányirodájában, vagy elektronikus úton azon ügyfelek részére, akik érvényes elektronikus aláírással rendelkeznek.
Az Élethelyzetek, ügyleírások címszó alatt központilag biztosított tartalom szerepel majd. Amíg ez a szolgáltatás nem indul be, addig érdemes e témában a Kormányzati portál ÜGYLEÍRÁSOK oldalát használni.
Link a kormányportálra: http://www.magyarorszag.hu/ugyintezo/ugyleirasok