AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS
Ajánlatkérő neve, címe, telefon- és e-mail elérhetősége:
Kerepes Város Önkormányzata
Cím: 2144 Kerepes, Vörösmarty u. 2.
Kapcsolattartó neve: Hadnagy Zsolt
Telefon: +36-70/42 45 444
E-mail: hadnagy.zsolt@kerepes.hu
- A beszerzés tárgya
A Kerepes Város Önkormányzata a 2021. november 30. napjától jóváhagyott és érvényes Beszerzési Szabályzata alapján beszerzési eljárást indít ajánlati felhívás kibocsátásával TOP Plusz-3.3.2-21 kódszámú, „Helyi egészségügyi és szociális infrastruktúra fejlesztése” című pályázat keretében projektmenedzsmenti feladatok ellátása tárgyában.
- A beszerzés tárgyának bemutatása
Projektmenedzsmenti feladatok leírása:
- a projekt és a projektben résztvevők átfogó koordinálása,
- a projekt előrehaladásának ellenőrzése,
- kapcsolattartás a közreműködő szervezettel, az irányító hatósággal, projektben részt vevő személyekkel,
- a monitoring adatok alapján a közreműködő szervezet és az irányító hatóság tájékoztatása a projekt pillanatnyi állapotáról és előrehaladásáról,
- a szükséges projektdokumentumok, statisztikák, projekt előrehaladási jelentések, változás bejelentési és szerződésmódosítási kérelmek összeállítása,
- a projekt költségvetésének állandó nyomon követése,
- a projekt során felmerülő számlák formai és tartalmi ellenőrzése, besorolása,
- az egyes kifizetések nyilvántartása, és ezek alapján a projekt időszakos kifizetési kérelmeinek, záró kifizetési igénylés elkészítése,
- a projekt előrehaladási jelentések, változás bejelentés kérelmek, szerződésmódosítási kérelmek összeállításában való közreműködés, különös tekintettel a változások pénzügyi vonatkozásaira.
- A megbízás tervezett ideje:
A projekt teljes időtartama alatt, annak lezárásáig.
- Fizetési feltételek:
A szerződés szerinti ellenérték kifizetése két részletben történik, Kerepes Város Önkormányzata nevére kiállított számla ellenében a számla benyújtását követő 30 napon belül átutalással.
1. részszámla az első mérfőldkő lezárását követően (Műszaki dokumentáció teljes körű kidolgozása és engedélyeztetés lezárása, a szükséges szolgáltatók/szállítók kiválasztása, közbeszerzési eljárás(ok) lebonyolítása, a kapcsolódó szerződések megkötése), a vállalási ár 50 %-a. A számla teljesítés igazolás birtokában állítható ki.
2. végszámla a vállalási ár fennmaradó 50 %-a, amely a projekt fizikai zárását követően esedékes. A számla teljesítés igazolás birtokában állítható ki.
- A benyújtandó ajánlati dokumentációnak tartalmaznia kell az alábbiakat:
- Ajánlatkérő által megküldött felolvasó lapot kitöltve
- Ajánlattevő nevében aláírásra jogosult aláírási címpéldány másolatát, egyéni vállalkozó esetén a vállalkozói engedély másolatát
- A felhívásban szereplő tevékenységre vonatkozó szerződéstervezetet.
- Nyilatkozat a cég köztartozás mentességéről.
- Nyilatkozat a cég tulajdonosi szerkezetéről (elszámolási szempontból csak 100 % állami és/vagy önkormányzati tulajdonú cégek végezhetik el a feladatot: Elszámolási útmutató 2021-2027 3.8.2.1 pontja alapján)
- A beszerzés tárgyával (projektmenedzseri feladatok ellátása) azonos referencia munkák bemutatása az ajánlat benyújtását megelőző két évre.
- Az ajánlat benyújtás címe:
Kerepes Város Önkormányzata 2144 Kerepes, Vörösmarty u. 2.
Benyújtási határidő: 2023. február 10. napja (péntek) 10.00 óra
Az ajánlatot egy eredeti példányban, papíralapon kell az ajánlatkérő Kerepes Város Önkormányzatához benyújtani, zárt borítékban, legkésőbb 2023. február 10. napja (péntek) 10.00 óráig.
A borítékra kérem ráírni, hogy „Ajánlat – Kerepes Város TOP Plusz-3.3.2-21 projektmenedzsmenti feladatok ellátása.”
Személyes benyújtás esetén, a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatán kell az ajánlatot leadni a jelzett határidőig, postai kézbesítés esetén az ajánlatnak a kitűzött határidőig kell ajánlatkérőhöz megérkeznie.
- Ajánlatok bontása:
Az ajánlatok bontására 2023. február 10. napja (péntek) 10 óra 10 perckor kerül sor. A bontáson csak az ajánlatkérő, valamint ajánlattevő képviselői lehetnek jelen.
- Ajánlatok értékelési szempontjai:
Az elvárt minőséget nyújtó összességében legkedvezőbb ajánlati ár. Pont: 5
Önkormányzattal partnerségi viszonyra tekintettel megajánlott ajánlati ár %-a. Pont: 5.
- Eredményhirdetés
A beszerzési eljárásban a döntés meghozatalára a képviselő testület jogosult, az eljárás eredményéről 2023. február hónapban dönt.
A beszerzési eljárás eredményéről az ajánlatkérő az ajánlattevőket, a döntést követően 8 munkanapon belül írásban (e-mail, levél vagy fax) tájékoztatja.
Ajánlatkérő az ajánlati felhívást visszavonhatja.
Az Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívással indul versenyeztetési eljárást annak bármely szakaszában, indokolási-, továbbá kártérítési-, kártalanítási kötelezettség nélkül eredménytelenné nyilvánítsa, és arra is, hogy esetleg egyik ajánlattevővel sem köt szerződést.
Az ajánlatkérőt az ajánlati felhívás szerződéskötésre nem kötelezi.
- Egyéb információk:
Az ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy részajánlat nem tehető. Előleg kifizetés a beszerzési szabályzatunk értelmében nem lehetséges. Az ajánlattételi eljárásban az ajánlatkérő nem teszi lehetővé sem a formai, sem a tartalmi hiánypótlást.
A megkötendő szerződés elválaszthatatlan mellékletét fogja képezni az ajánlati felhívás, a dokumentáció és a nyertes ajánlat. Az ajánlati felhívás amennyiben az ajánlat feltételei eltérnek az ajánlati felhívásban közzé tett feltételektől, ajánlatkérő feltételei kerülnek elfogadásra.
Az ajánlati felhívásra jelentkezhetnek azon ajánlattevők, gazdasági szereplők, akik a honlapról szereznek tudomást az ajánlatadás lehetőségéről.
- Az ajánlattételi felhívás önkormányzat honlapján történő közzétételének napja:
2023. január 31.
ITT tekinthető meg
Kerepes, 2023. január 30.
Gyuricza László Róbert
polgármester