Az info@kerepes.hu e-mail címre írhat a lakosság a hivatalnak

Az info@kerepes.hu e-mail címre írhat a lakosság a hivatalnak

SEGÉDLET AZ E-PAPÍR SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉHEZ

E-Papír szolgáltatás (azok az ügyek, amelyekhez nem tartozik Elektronikus űrlap)

Az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül intézhető ügyek száma folyamatosan növekszik, a többi ügyet E-papíron keresztül intézhetik: http://kerepes.hu/nyomtatványok oldalról letöltik az adott kérelemhez tartozó nyomtatványt, kitöltik a megfelelő módon, majd pedig csatolják az E-papíron található kérvényhez.

Az általános tájékoztató szöveget a „Súgó és használati feltételek” szövegdobozra kattintva érhetik el.

E-papír szolgáltatásba való belépés.

Ráklikkelés a „Bejelentkezés” gombra:

Az ügyfélkapu felhasználónév és jelszó beírása után a rendszer belépteti. A belépést követően elkezdheti írni a küldésre szánt levelet.

Fontos kiválasztani a legördülő menüsorból (aláhúzott szövegdobozok jobb oldalán lévő nyilak) a „TÉMACSOPORT”-ot, „ÜGYTÍPUS”-t, „CÍMZETT”-et, majd pedig beírni a levél tárgyát és szövegét. Érdemes először a címzettet kiválasztani.

Az általános tájékoztató rész alapján kitölthetőek ezek a sorok, mivel ott részletesen felsorolják, hogy egyes ügytípusok esetén mely hivatal lehet a címzett.

A rendszernél AUTOMATIKUS KILÉPTETŐ RENDSZER működik, a megadott idő lejárta után a program kiléptet, a folytatáshoz újbóli bejelentkezés szükséges.

Az E-papír rendszerben kitöltött levélhez csatolmány is feltölthet, aminek maximális mérete 24 MB. Jelentősen meggyorsítja a hivatali dolgozók munkáját, ha a csatolmányt PDF-ként küldi el.

A bekarikázott rész mutatja, hogy tallózással is becsatolható a kiválasztott anyag, illetve a fájlt tartalmazó mappából is behúzható.

A   bekarikázott   „Tovább   a    véglegesítéshez”    szövegdobozra   kattintva   még   egyszer leellenőrizhető a küldésre szánt levél tartalma.

A fenti képen látható, hogy a küldésre szánt levél adatait még egyszer ellenőrizhetik. A bekarikázott részeknél látható a kiválasztott ügytípus, a kiválasztott címzett, valamint a csatolmány is feltüntetésre kerül.

Az aláhúzott résznél lehet kiválasztani a további lépést.

  • amennyiben  mégsem  kerül  kiküldésre  a  levél,  törléshez  a  „LEVÉL  TÖRLÉSE”

szövegdoboz,

  • rossz      csatolmány      választása      esetén      „VISSZA     A     CSATOLMÁNYOK KEZELÉSÉHEZ” szövegdoboz,
  • adatok      elírása       esetén       (címzett,       ügytípus)       „VISSZA       A       LEVÉL SZERKESZTÉSÉHEZ”,
  • véglegesítéshez, küldéshez „KÜLDÉS” szövegdoboz.

 

 

 

Scroll to Top